בפרק הקודם עדיין חיפשתי את המיקוד שלי, את הייחודיות, את הבידול, את הערך המוסף בתחום האימון.
שאי אפשר להוציא ממני את התהליכים, הסדר והארגון...
כמה שניסיתי, תמיד נמשכתי לתפקיד "היועצת", המסדרת, המלווה.
עד שהבנתי שאני לא צריכה להוציא אותם מתוכי!
אותן תכונות שהופכות אותי למהנדסת תהליכים משמשות אותי גם באימון –
לעזור למתאמנות שלי לעשות סדר במחשבות, במשימות, בפרויקטים, בסדרי העדיפויות.
לייצר תהליכים בתוך החיים
וגם להוציא לפועל דברים על ידי הפיכתם לפשוטים וברי ביצוע.
אז היום אני כבר גאה להגיד שההתמחות שלי בליווי תהליכי התפתחות (!)
אבל מה זה בדיוק אומר?
על כך בפוסט הבא....